В американський рекламний антирейтинг потрапили три соціальні ролики, причому явно не найгірші.

Американське видання Adweek склало щорічний рейтинг найбільш дивної, безглуздої й грубої реклами, створеної в 2010 році, повідомляє в своїй статті "Медіаграмотність".
До переліку потрапили три ролика соціальної реклами, причому як вони туди потрапили, якою була логіка організаторів - для мене запитання.
 8. Восьме місце – ролик організації BFF («Жінки проти насильства»). Творці ролика проти того, щоб жінки падали зі сходів пачками, ламали собі ноги і розбивали до крові милі голівки. Усі проти того, щоб жінки падали, адже їм боляче! Але до чого тут домашнє насильство?
Ось, власне, цей ролик.

"Журі" явно не розібралось в чому полягає мессидж цієї реклами. Головною ідеєю ж було те, що падінням зі сходів жінки, які зазнали домашнього насильства, найчастіше виправдовують на людях свої синці та інші травми. Ролик закликає не вірити таким виправданням і, таким чином, не закривати очі на проблему домашнього насильства. Надмірна жорстокість, звичайно, використана для "вірусності".
Те ж саме можна сказати й про рекламу, яка посіла першу сходинку цього "антирейтингу":
1. І зрештою на першому місці – відео It Rarely Stops – знову про домашнє насильство із слоганом «Це рідко припиняється». Похоронна музика, сильно побита дівчина. Дійсно, кудись потрібно зателефонувати і якнайшвидше. Дівчину (сподіваємося, це постановка) явно битимуть далі.
Ролик тут.
Відео закликає жінок не терпіти насильство, а щось робити, захищати себе, не втішатися думкою, що це скоро припиниться! Як можна було цього не зрозуміти?
Зовсім не розумію як потрапила в даний "антирейтинг" сімейний соціальний ролик, який пропагандує безпеку за кермом, адже за оцінками багатьох організацій він став найкращою соціальною рекламою року, і я з цим абсолютно погоджуюсь.
7. Сьоме місце посів ролик про використання ременів безпеки від агентства Sussex Safer Roads. Зазвичай водіїв лякають «кров’якою на склі», а тут знайдено незвичайний сімейно-домашній підхід, і тато навіть без капців. Тільки чомусь, побачивши такого «татуся за кермом», дуже хочеться подзвонити в «дурку».
В тому то й річ, що тут знайдено новий підхід, надзвичайно зворушливий. Водіїв закликають думати не тільки про себе, але й про найближчих та найдорожчих людей. Тому хто цього не розуміє, кому не вистачає «кров’якою на склі», мабуть, дійсно варто "подзвонити в «дурку»".

0 comments:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...