Прийми правильне рішення - використовуй презервативи!

В сфері соціальної реклами тема протидії ВІЛ та СНІДу є чи не найпопулярнішою. Інколи навіть не хочеться вже дивитись нові ролики та принти з цієї тематики. Однозначно - тема є важливою і боротися з даним явищем варто, в тому числі й засобами соціальної реклами, але виникає відчуття що з кожною новою кампанією ефективність такої реклами знижується.
Можливо, зроблю колись великий огляд останніх робіт з анти-СНІДової реклами і на його матеріалах проаналізує причини зниження ефективності та методи вирішення проблеми дієвості, а зараз просто запропоную новий ролик.

В цьому ролику, замовником якого є французька організація AIDES, молодий хлопець розповідає про своє життя, про  те що найбільше в ньому любив доки не захворів на СНІД.
Бережіть себе!

0 comments:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...