В сфері соціальної реклами тема протидії ВІЛ та СНІДу є чи не найпопулярнішою. Інколи навіть не хочеться вже дивитись нові ролики та принти з цієї тематики. Однозначно - тема є важливою і боротися з даним явищем варто, в тому числі й засобами соціальної реклами, але виникає відчуття що з кожною новою кампанією ефективність такої реклами знижується.
Можливо, зроблю колись великий огляд останніх робіт з анти-СНІДової реклами і на його матеріалах проаналізує причини зниження ефективності та методи вирішення проблеми дієвості, а зараз просто запропоную новий ролик.
В цьому ролику, замовником якого є французька організація AIDES, молодий хлопець розповідає про своє життя, про те що найбільше в ньому любив доки не захворів на СНІД.
Бережіть себе!
0 comments:
Дописати коментар