Можливо ви вже помітили що одним з провідних трендів у світовій соціальній рекламі стала тема безпечного керування автомобілем, передусім - профілактика водіння в нетверезому стані.
Пропоную до вашої уваги невеликий огляд нових робіт на дану тему.
Аварія очима водія
Цей ролик є дипломною роботою одного бразильського студента, в якому він показав свою вправність у володінні цифровими технологіями зйомки відео, але вийшла класна соціальна реклама, краща за переважну більшість робіт на цю тему.
Time Warp Project from uiralamour on Vimeo.
Ласкаво просимо в місто Швидкістьвбиває!
Є, а точніше вже було, в Австралії місто Швидкість (Speed). Населення містечка складалося переважно з пенсіонерів та фермерів - тихих порядних людей. Але містом проходило жваве автошосе, і на водіїв, які по ньому їздили, таблички з назвою населеного пункту слугували сигналом не зниження швидкості, а навпаки - її підвищення.
Мешканці міста звернулися до Комісії з дорожніх аварій, і спільними зусиллями вони запустили цікавий соціально-рекламний проект.
В Facebook було створено сторінку з метою набрати 10 000 голосів ("лайків") для зміни назви міста на Швидкістьвбиває. Зараз вже набрано близько 20 000 "лайків" і місто таки змінило свою назву!
Департамент транспорту штату Монтана замовив соціальний ролик, основним мессиджем якого є заклик до водіїв відправляючись до бару потурбуватись про тверезого друга, який потім доставить вас додому. В ролі такого друга в даному випадку виступив кінь.
Що ж, український тост "На коня!", який традиційно є останнім, зазвучав по-новому:)))
0 comments:
Дописати коментар