"Ми можемо помилятися - але ми ніколи не брешемо!", - таким є девіз цього соціально-рекламного проекту.
Чесно кажучи, до релігійної (так само як і антирелігійної) реклами у мене ставлення дуже неоднозначне... Хоча б тому, що за визначенням реклама має спонукати до дій та змінювати модель поведінки. Але стосовно таких глибинних питань як віра, чи можуть зображення на білбордах змінити людину? А якщо так, то чи припустиме таке жорстке втручання у внутрішній світ людини?
Думаю, церковникам (так само як і антицерковникам) слід займатися PR-ом, а не рекламою...
Дізнатися детальніше про проект і побачити інші принти можна тут.
Щось останнім часом Запоріжжя стає епотажним містом...
0 comments:
Дописати коментар