Проект «Саме час» працює вже рік. За цей час, по-перше, ми переконалися що він потрібен людям і має майбутнє, по-друге, вдалося в процесі активної діяльності краще зрозуміти потреби нашої цільової аудиторії – неурядових організацій з усіх регіонів України. Ми продовжуємо вчитися і змінюватися на краще, сподіваємось що цей процес буде безперервним!
Враховуючи численні побажання наших клієнтів, було покращено схему фінансової взаємодії.
Зокрема, для керівника проекту ФО-П Ізюмського Михайла Вікторовича обрано спрощеної системи оподаткування ("єдиний податок") за ІІІ групою – тією що дозволяє працювати з юридичними особами. Без ПДВ.
Важливим є також вибір видів діяльності за КВЕД, тому до цього питання ми підійшли дуже серйозно, і ось які види вказали в кінцевому рахунку (надаємо з описом, виділення наші):
«74.40.0 Рекламна діяльність
Цей підклас включає:
- планування та проведення рекламних кампаній: створення та розміщення реклами, наприклад, на афішних тумбах, рекламних стендах, у вітринах, демонстраційних залах, на транспортних засобах тощо; розповсюдження або доставку рекламних матеріалів чи зразків; рекламу у засобах масової інформації, шляхом продажу часу та місця для реклами; повітряну рекламу;
здавання в оренду місця для реклами
Цей підклас не включає:
- друкування рекламних матеріалів засобами поліграфії (див. 22)
- дослідження кон'юнктури ринку (див. 74.13)
- консультування, надання рекомендацій та практичної допомоги у галузі зв'язків із громадськістю (див. 74.14)
- рекламну фотозйомку (див. 74.81)
- підготовлення рекламних повідомлень для радіо, телебачення та кіно (див. 92.11, 92.20
52.63.0 Роздрібна торгівля поза магазинами, н. в. і. г.
Цей підклас включає:
- діяльність аукціонних торгових фірм
- роздрібну торгівлю через мережу Інтернет
- роздрібну торгівлю будь-якими видами товарів через торгові автомати
- роздрібну торгівлю через комівояжерів, рознощиків тощо.
22.22.0 Інша поліграфічна діяльність
Цей підклас включає:
- друкування газет, журналів та інших періодичних видань, що виходять менше чотирьох разів на тиждень
- друкування книг, брошур, музичних партитур, географічних карт, атласів, афіш, плакатів, рекламних каталогів, проспектів та інших рекламних видань,
поштових, акцизних, митних та гербових марок, документів на право власності, журналів обліку, регістрів, чеків та інших цінних паперів, щоденників, альбомів, зошитів, календарів, ілюстрованих поштових листівок і конвертів, ділових форм, бланків та іншої комерційної друкованої продукції (наприклад, пластикових етикеток, пластикових пакетів, скляних пластинок, голограм, металевих виробів), особистих бланків і інших друкованих матеріалів, нотаткових книжок, виготовлених на машинах високого, офсетного та глибокого друку, машинах для друку з пружних форм, для трафаретного друку та інших друкарських машинах, репродукувальних пристроях, електронних принтерах, гофрувальних приладах, фотокопіювальних та термокопіювальних машинах.
Цей підклас не включає:
- виробництво паперових етикеток (див. 21.25)
- видавничу діяльність (див. 22.1)
72.22.0 Інші види діяльності у сфері розроблення програмного забезпечення
Цей підклас включає:
- консультування з питань створення програмного забезпечення та надання
допомоги щодо технічних аспектів комп'ютерних систем
- розроблення індивідуального програмного забезпечення (на замовлення) та адаптування пакетів програм до специфічних потреб користувачів
- розроблення веб-сторінок
- надання послуг з системного аналізу, програмування та супроводу, а також інших спеціалізованих послуг у сфері інформатизації, не віднесених до інших
групувань.
74.87.0 Надання інших комерційних послуг
- діяльність з організації ярмарків, виставок, конгресів тощо
- послуги з графічного дизайну, послуги декораторів інтер'єру, художників-оформлювачів
0 comments:
Дописати коментар