Щодо реклами з Ярославля (оновлено)

Вважаю за потрібне висловити свою думку відносно нового соціально-рекламного "вірусу", який запустила місцева студія зі славного російського Ярославля.
Тут не буду не те що ролики ті ставити - навіть лінку на них не дам, якщо комусь цікаво і ви ще про них не чули-не бачили - шукайте в Гуглі або Яндексі, довгим пошук не буде.
Отже, по-перше, це "вірус заради вірусу". Чим це погано? Тим, що, як я вже писав не раз, кожна нова кампанія, тим більше невдала, знижує ефективність соціальної реклами в конкретному напрямку. А використовувати соціальні теми заради власного піару з огляду на вище наведений факт тим більше аморально.
Втім, може на когось такі ролики й подіють (в плані зміни поведінки), але спробуйте намалювати в уяві цього представника "цільової аудиторії"! Що ж, таких теж рятувати треба.
Отже, моя оцінка - "два з плюсом".

А ось і свіжі факти стосовно даного інциденту: виявляється, ролики знімали за бюджетні кошти, витративши на створення та розміщення близько пів мільйони рублів. Але тепер вже "зняли", хоча як можна зняти вірусний ролик "з ефіру"? Читайте статтю на Медіа-грамотності.

0 comments:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...