Інтернет-безпека для українських дітей

"Ла Страда Україна" запустила соціальний ролик на підтримку гарячої лінії з протидії розповсюдженню дитячої порнографії в Інтернеті.



Далі мій коментар до ролика. Наголошую - саме до ролика, а не ідеї, проекту, організації.
Суть соціальної реклами - заклик до зміни моделі поведінки. В даному випадку цей заклики очевидний: глядачеві пропонують змінити поведінку і повідомляти про дитячу порнографію, чого раніше ці люди не робили.
Але особисто мені, як батьку, громадянину та споживачеві даної реклами, було б цікаво дізнатися, до чого призведе моє "повідомлення"? Що зробить організація з отриманою інформацією, як вона буде використовувати її для боротьби з даною проблемою?
Виходить так, що мені відводиться пасивна роль - "просто повідом і все, а що ми далі з цим робитимемо - не твоя справа!"
На мій погляд, значно ефективніше було б розповісти в ролику яким чином організація бореться з розповсюдженням дитячої порнографії та закликати до участі в цій боротьбі, повідомлення про порнографію - як частина, перший крок такої участі.

0 comments:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...